Algemene voorwaarden

Welkom bij CarCleanExpressBelgië. Hieronder vind je de belangrijkste regels en afspraken met betrekking tot onze diensten. Lees deze zorgvuldig door.

Algemene voorwaarden Crystal Clear by Jorg

 

1. Algemeen
1.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten aangeboden door Jorg
Lambrechts, zelfstandige in bijberoep, gevestigd te Leeuwerikweg 3, 2580 Beerzel, BTW-
nummer BE0537775126, verder genoemd & "de dienstverlener".
1.2. Door gebruik te maken van de diensten van de dienstverlener, aanvaardt de klant deze
algemene voorwaarden.


2. Diensten
2.1. De dienstverlener biedt mobiele carwashdiensten aan bij de klant thuis of op locatie, evenals
het reinigen van ramen bij particuliere woningen en appartementen.
2.2. Diensten gebeuren enkel op afspraak.
2.3. De klant voorziet voldoende water en elektriciteit zodat de dienstverlener zijn job naar
behoren kan uitoefenen.


3. Afspraken en annulaties
3.1. Afspraken kunnen telefonisch, via e-mail of via de website worden gemaakt.
3.2. Annulaties dienen minstens 24 uur vooraf te worden gemeld. Bij laattijdige annulatie of
afwezigheid wordt een forfaitaire kost van €15 aangerekend.
3.3. De dienstverlener behoudt zich het recht voor om afspraken te verplaatsen bij slechte
weersomstandigheden of overmacht.


4. Prijzen en betaling
4.1. Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw (indien van toepassing).
4.2. Betaling gebeurt contant of via mobiele betaalapp (zoals Payconiq, Bancontact, etc.) na
afloop van de dienst, tenzij anders overeengekomen.
4.3. Kortingen, promoties of acties zijn geldig binnen de vermelde periode en niet cumuleerbaar.


5. Verantwoordelijkheid en schade
5.1. De dienstverlener zal steeds met de grootste zorg werken en kwalitatieve producten
gebruiken.
5.2. De klant is verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van voldoende ruimte en toegang
tot elektriciteit en water indien vereist.
5.3. De dienstverlener is niet aansprakelijk voor bestaande schade aan voertuigen of ramen,
noch voor indirecte of gevolgschade. Eventuele nieuwe schade dient onmiddellijk na
uitvoering van de dienst schriftelijk gemeld te worden.


6. Klachten en garanties
6.1. Klachten dienen binnen 24 uur na uitvoering van de dienst gemeld te worden.
6.2. Indien een klacht gegrond blijkt, zal de dienstverlener een passende oplossing voorstellen
(bv. herstelling of gedeeltelijke terugbetaling).


7. Privacy
7.1. De dienstverlener behandelt alle persoonsgegevens volgens de GDPR-wetgeving. Gegevens

worden enkel gebruikt voor administratieve doeleinden en worden niet gedeeld met derden.


8. Toepasselijke recht
8.1. Op alle overeenkomsten is het Belgisch recht van toepassing.
8.2. Geschillen worden bij voorkeur in onderling overleg opgelost. Indien dit niet lukt, is de
rechtbank van het arrondissement Antwerpen bevoegd.


Laatste update 1/07/2025

promotie-aanbieding

Profiteer nu van onze speciale openingsaanbieding! Boek je eerste mobiele carwash en ontvang 10% korting. Geldig tot 31 december 2025.